ABONAȚI-VĂ LA NEWSLETTER-UL NOSTRU ȘI AFLAȚI NOUTĂȚI, DAR ȘI 15% REDUCERE LA PRIMA COMANDĂ

CERCETARE ȘI INOVARE

Pentru Labo, inovarea continuă este un pilon fundamental pe care îl integrăm în toată gama noastră de produse. Identificarea de noi soluții dermatocosmetice, capabile să echivaleze performanțele medicinei estetice, este unul dintre vectorii noștri principali de acțiune. 

Prin inovare oferim soluții alternative, non-invazive și eficiente pentru problemele estetice ale pielii. Din aceste motive, suntem permanent conectați la noile tendințe și inovații din medicina estetică, iar în laboratoarele noastre studiem metode și produse capabile să ofere rezultate similare cu medicina estetică în ceea ce privește eficacitate.

CERCETARE

DEZVOLTAREA PRODUSELOR

Atât în inovarea produselor existente, dar și în dezvoltarea noilor game de produse, urmărim direcțiile furnizate de strategiile de marketing. Departamentul de Marketing analizează nevoile specifice ale consumatorilor, caută posibilele soluții și studiază inovațiile potrivite împreună cu departamentul de Cercetare și Dezvoltare. 

Departamentul de Cercetare și Dezvoltare efectuează cercetări și experimente privind noi ingrediente active sau noi metode de aplicare și creează ipoteze pentru posibile dezvoltări de produse.

FILLERINA

CERCETĂRI DESPRE ACIDUL HIALURONIC

Labo depășește granițele dermatocosmeticii și științei, fiind prima companie ce dezvoltă o nouă tehnică de pătrundere a ingredientelor active, atât prin epiderm, cât și prin derm, fără injecții. 

Labo a efectuat cercetări extinse despre acidul hialuronic și capacitatea sa de penetrare. Aceste studii au condus către crearea produselor Fillerina, ce își datorează eficiența celor 12 tipuri de molecule de acid hialuronic, cu greutăți moleculare diferite. Formula Fillerina este protejată de un brevet elvețian.

INOVAȚIE TEHNOLOGICĂ

TEHNOLOGIE TRANSDERMICĂ

Labo a efectuat studii suplimentare pentru ca fiecare substanță activă din formulele sale să corespundă unei penetrări eficiente prin straturile pielii. Răspunsul a venit odată cu tehnologia transdermică, pe care Labo o aplică tuturor produselor sale începând din 2015. Această tehnologie permite ca fiecare substanță activă din formule să pătrundă în diferitele straturi ale pielii. În prezent, au fost dezvoltate și testate 178 de molecule active.

NUMĂRUL TOTAL DE STUDII: 237

TESTE CLINICE

Mai multe teste clinice și instrumentale au dovedit eficacitatea și siguranța produselor Labo.

62
TESTE CLINICE ȘI INSTRUMENTALE IN VIVO

Labo a realizat 62 de studii, teste clinice și instrumentale in vivo (evaluarea creșterii părului, diminuarea ridurilor, ridicarea trăsăturilor feței etc.).

81
TESTE DE AUTOEVALUARE

Labo a realizat 81 de teste de autoevaluare pentru a dovedi eficacitatea și siguranța produselor.

70
Teste in vitro

Labo a realizat 70 de studii, teste in vitro ale fiecărui ingredient activ (de exemplu, pe culturi celulare).

35
TEST EX VIVO

Labo a realizat 35 de studii, test ex vivo (de exemplu, pentru a evalua penetrarea moleculelor active prin straturile pielii).

03
AVIZE TEHNICE

Labo a realizat 3 avize tehnice pentru a dovedi eficacitatea și siguranța produselor sale.

251
Numărul total de studii

Labo a realizat un total de 251 de studii pentru a dovedi eficacitatea și siguranța produselor lor.

DESCOPERIȚI GAMA DE PRODUSE

Descoperiți gama noastră de produse și alegeți rutina potrivită nevoilor părului și tenului dvs.

Cu peste 26.000 de vizitatori și 400 de expozanți, cea de-a 26-a ediție a târgului 𝗖𝗼𝘀𝗺𝗼𝗳𝗮𝗿𝗺𝗮 𝗘𝘅𝗵𝗶𝗯𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻 s-a încheiat pe 7 mai. Un moment…
Suntem bucuroși să vă însoțim într-o călătorie prin frumusețe, pentru a descoperi lumea Labo. Un drum care din 1986 ne poartă în crearea de…

Acum vizualizați versiunea website-ului în limba română. Puteți alege și alte variante ale website-ului mai jos.

Scrieți pentru a căuta un produs